Aplicatia se incarca

Incepe sa tastezi cautarea ta si alege din rezultate

Produsele si/sau Serviciile achizitionate de client de pe site-ul rhino.ro  sunt destinate exclusiv uzului personal al clientului. 
Prin finalizarea comenzii clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar va fi raspunzator pentru orice consecinta determinate de aceste erori(ca de exemplu, fara a se limita la comanda intarziata, transmisa gresit, etc).
Rhino.ro nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat, din care pot decurge intarzieri de livrare.
In acest context, toate taxele de transport in vederea reexpedierii comenzii vor cadea in sarcina clientului.
Totodata, in acest caz, rhino.ro nu poate fi tinut raspunzator pentru orice eventual prejudiciu suferit de client ca urmare a intarzierii in livrarea comenzii. Prin finalizarea comenzii, clientul declara in mod expres ca este de acord ca un reprezentant rhino.ro sa il contacteze prin orice mijloc disponibil (e-mail/ telefon) pentru confirmarea comenzii.
e-mailul prin intermediul caruia clientul este informat asupra comenzii plasate pe rhino.ro este doar o confirmare de primire a comenzii din partea clientului, contractul pentru produsele si/sau serviciile comandate urmand a fi incheiat in mod valabil in conditiile mai jos mentionate.
In cazul comenzilor ce contin Produse cu livrare din stocul propriu, confirmarea privind livrarea acestora se va realiza in 24-48 de ore de la inregistrarea acestora pe site. Pentru comenzile ce contin produse cu termen de livrare mai mare de 5 zile, confirmarea comenzii se va realiza in termen de maxim 5 zile de la plasarea acesteia pe site.
Rhino.ro poate refuza o comanda in urma unei notificari prealabile adresate clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca clientul sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:
- esuarea/invalidarea tranzactiei online;
- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului clientului/a tranzactiei;
- date incomplete sau incorecte ale clientului; 
- activitatea clientului poate produce daune site-ului rhino.ro/partenerilor;
- cel putin 2 (doua) livrari consecutiv esuate;
- alte motive obiective: de exemplu fara a se limita la situatia in care clientul nu garanteaza ca modul de plata este valid si ca nu este obtinut printr-o metoda frauduloasa sau exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plata.
Chiar daca a luat toate masurile pentru ca informatia prezentata pe acest site sa fie exacta si corecta, rhino.ro nu poate fi raspunzatoare de inexactitati care pot aparea in completarea de catre client a formularelor din site pentru finalizarea comenzii.
Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactitatii, completitudinii si utilitatii informatiilor furnizate in cadrul formularelor disponibile pe acest site.
In anumite situatii si pentru motive justificate, rhino.ro isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea bunurilor si/sau serviciilor din comanda.
In aceste situatii rhino.ro va anunta clientul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia vanzatorului la efectuarea comenzii si va returna suma achitata (in cazul in care contravaloarea produselor a fost achitata anterior de client).
Contractul se considera incheiat intre client si rhino.ro in momentul primirii de catre client de la rhino.ro prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a comenzii.
In cazul in care un bun si/sau serviciu comandat de catre client nu poate fi livrat de catre rhino.ro, ne obligam sa informam clientul asupra acestui fapt si, in cazul in care clientul a achitat anterior acestei informari contravaloarea bunului si/sau serviciului, sa returnam in contul clientului contravaloarea bunului si/sau serviciului, in termen de maxim 14 zile de la data la care rhino.ro a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care clientul si-a exprimat in mod expres intentia de incetare a contractului.