Data estimata de livrare poate varia in functie de produs si este afisata in pagina produsului, in pagina de comanda precum si in e-mailul sau telefonul de confirmare a comenzii. Pentru toate categoriile de produse, termenul maxim de livrare este de 30 de zile de la data confirmarii comenzii. Pentru produsele aflate in stoc, livrarea se va face prin curier.
Intre inregistrarea comenzii si preluarea acesteia de catre curier exista un interval de 12-24 ore. Orice intarziere suplimentara va fi comunicata clientului si se va agrea cu acesta un nou termen de livrare care nu va putea depasi termenul maxim prevazut mai sus.
1. Conditii de livrare.
La solicitarea rhino.ro, a Postei Romane sau a curierului, clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de comanda atribuit de catre vanzator.
In cazul in care clientul se afla in imposibilitatea receptionarii comenzii in mod personal, comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre curier, a numarului comenzii.
Nicio cerere de livrare a unei comenzi nu va putea fi onorata daca clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.
In cazul livrarii la locul de munca al clientului, caz in care curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona comanda. Clientul va fi contactat telefonic de catre curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectata in momentul validarii comenzii pe site.
Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar selectat, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectarii, doar cu acordul curierului.
Livrarea se considera a fi indeplinita de catre rhino.ro, la momentul predarii produselor comandate catre client la adresa selectata de acesta in momentul plasarii comenzii.
2. Receptia produselor.
Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre curier sau Posta Romana la livrarea produselor comandate.
Factura fiscala ce contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret) se afla in interiorul coletului.
In prezenta curierului, se verifica integritatea ambalajului coletului.
Nu receptionati coletele cu aspect deteriorat sau desigilate pana nu verificati continutul.
Daca coletul prezinta urme de deteriorare, lovituri, clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare.
Prin semnarea fara obiectiuni a bonului de livrare(AWB) de catre client la momentul receptiei coletului, clientul recunoaste in mod expres primirea in bune conditii si in totalitate a produselor comandate iar orice reclamatie ulterioara cu privire la viciile aparente ale produselor nu va fi luata in considerare.
3. Politica de retur. Dreptul de retragere.
Poti returna produsele in termen de 30 de zile calendaristice din momentul in care ti-au fost livrate de curier.
In cazul comenzilor cu livrare nationala, costurile de retur cad in sarcina clientului. Produsele se pot returna prin orice firma de curierat care asigura livrarea coletului de retur la depozitul Comerciantului.
Adresa la care se trimit coletele de retur este: KRONSTIL AQUARISTIK SRL, str. Narciselor, nr.15, 500251 Brasov
Clientul se obliga sa notifice rhino.ro intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin e-mail la office@rhino.ro sau prin telefon la numarul 0728994282, in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea produselor. In caz contrar, rhino.ro poate refuza coletul.
4. Modalitati si termene de returnare a produselor.
Informatiile necesare care trebuie furnizate catre rhino.ro pentru trimiterea curierului sunt urmatoarele:
Numarul Comenzii;
Data expedierii coletului;
Suma de returnat;
Modalitatea de plata dorita(datele contului bancar);
5. Conditii de returnare a produselor.
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise clientului, impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.).
Clientul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora (lipsa sau deteriorarea ambalajului, starea produsului, etc.)
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte(cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu rhino.ro)
In conformitate cu legea in vigoare, rhino.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor:
- susceptibile a se deteriora din cauza transportului sau a expirarii termenului de valabilitate(hrana congelata, plante naturale, bacterii);
- care au fost desigilate si folosite de consumator (hrana uscata, solutii de tratare apei, medicamente si tratamente pentru pesti);
In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorat si nedesigilat.
In cazul urmatoarelor produse: Filtre externe si interne; Filtre UV; Sisteme de fertilizare CO2; Echipamente electrice si electronice, este recomandat sa returnezi aceste produse sigilate.
Daca acestea au fost desigilate le poti returna doar daca nu au fost instalate/montate sau folosite.
Nu se vor accepta retur produsele care au sigiliul produsului aplicat de catre producator deteriorat sau lipsa.
Te rugam sa anunti intentia de retur in scris la adresa office@rhino.ro in cel tarziu a 30-a zi calendaristica de la data livrarii, dupa acesta data cererile nu vor fi luate in considerare.
Nu se accepta returnarea produselor daca este indeplinita cel putin una din conditiile de mai jos:
- au fost efectuate interventii neautorizate asupra produsului;
- au ambalajul deteriorat sau incomplet;
- au urme de uzura sau folosire;
- prezinta zgarieturi, ciobituri, lovituri sau socuri mecanice/electrice;
- nu au toate accesorile primite in pachet;
- s-a facut orice tip de inscris pe cutia produsului;
- produs cu comanda speciala, care nu face parte din stocul uzual al furnizorului dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme si plata unui avans;
- nu se accepta retur produse care au suferit expunerea la umezeala, la conditii extreme din punct de vedere termic sau la alti factori de mediu, la coroziune, oxidare, daca a intrat in contact cu lichide, alimente sau produse chimice.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
6. Retur DOA (Dead on arrival).
In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
7. Termene de returnare a banilor.
Pentru retururi integrale de comenzi, clientul primeste banii aferenti produselor returnate in interval de 14 de zile calendaristice de la data la care rhino.ro este informat de catre client cu privire la decizia acestuia de a returna produsele.
Atentie!
Din cauza timpului foarte scurt de procesare a comenzilor, este imposibila operarea de modificari asupra comenzilor deja ridicate de catre curier. In cazul in care produsele sunt indisponibile (inclusiv in cazul in care pretul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificari ulterioare confirmarii comenzii), KRONSTIL AQUARISTIK SRL va informa clientul despre indisponibilitate iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate in termen maxim de 14 zile. Clientul poate confirma modificarile intervenite cu privire la pretul sau caracteristicile produselor, modificand astfel comanda initiala, iar KRONSTIL AQUARISTIK SRL va livra produsele conform comenzii astfel modificate.
Pentru produsele care nu se afla in stoc, clientul este de acord ca KRONSTIL AQUARISTIK SRL sa livreze un produs cu calitati si pret echivalente cu cele solicitate. Daca clientul isi exercita dreptul de denuntare unilaterala a contractului in termen de 30 de zile de la primirea produselor, cheltuielile de returnare a produselor sunt in sarcina clientului.
Atentie!
In perioada Black Friday, avand in vedere volumul mare de comenzi inregistrate, din motive obiective termenul de livrare al comenzilor poate suferi modificari fata de termenul estimat initial, insa acesta desigur nu va depasi termenul legal de livrare, de pana la 30 zile de la data confirmarii comenzii.