Aplicatia se incarca

Incepe sa tastezi cautarea ta si alege din rezultate

11.3 Politica de retur. Dreptul de retragere
Poti returna produsele in termen de 30 de zile calendaristice din momentul in care ti-au fost livrate de curier.
In cazul comenzilor cu livrare nationala, costurile de retur cad in sarcina clientului. Produsele se pot returna prin orice firma de curierat care asigura livrarea coletului de retur la depozitul Comerciantului.
Adresa la care se trimit coletele de retur este: KRONSTIL AQUARISTIK SRL, str. Narciselor, nr.15, 500251 Brasov
Clientul se obliga sa notifice rhino.ro intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin e-mail la office@rhino.ro sau prin telefon la numarul 0728994282, in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea produselor. In caz contrar, rhino.ro poate refuza coletul.

11.4 Modalitati si termene de returnare a produselor
Informatiile necesare care trebuie furnizate catre rhino.ro pentru trimiterea curierului sunt urmatoarele:
Numarul Comenzii;
Data expedierii coletului;
Suma de returnat;
Modalitatea de plata dorita(datele contului bancar);

11.5 Conditii de returnare a produselor
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise clientului, impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.).
Clientul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora (lipsa sau deteriorarea ambalajului, starea produsului, etc.)
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte(cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu rhino.ro)

In conformitate cu legea in vigoare, rhino.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor:
-  susceptibile a se deteriora din cauza transportului sau a expirarii termenului de valabilitate(hrana congelata, plante naturale, bacterii);
-  care au fost desigilate si folosite de consumator (hrana uscata, solutii de tratare apei, medicamente si tratamente pentru pesti);
In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorat si nedesigilat.
In cazul urmatoarelor produse: Filtre externe si interne; Filtre UV; Sisteme de fertilizare CO2; Echipamente electrice si electronice, este recomandat sa returnezi aceste produse sigilate.
Daca acestea au fost desigilate le poti returna doar daca nu au fost instalate/montate sau folosite.
Nu se vor accepta retur produsele care au sigiliul produsului aplicat de catre producator deteriorat sau lipsa.
Te rugam sa anunti intentia de retur in scris la adresa office@rhino.ro in cel tarziu a 30-a zi calendaristica de la data livrarii, dupa acesta data cererile nu vor fi luate in considerare.
Nu se accepta returnarea produselor daca este indeplinita cel putin una din conditiile de mai jos:
- au fost efectuate interventii neautorizate asupra produsului;
- au ambalajul deteriorat sau incomplet;
- au urme de uzura sau folosire;
- prezinta zgarieturi, ciobituri, lovituri sau socuri mecanice/electrice;
- nu au toate accesorile primite in pachet;
- s-a facut orice tip de inscris pe cutia produsului;
- produs cu comanda speciala, care nu face parte din stocul uzual al furnizorului dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme si plata unui avans;
- nu se accepta retur produse care au suferit expunerea la umezeala, la conditii extreme din punct de vedere termic sau la alti factori de mediu, la coroziune, oxidare, daca a intrat in contact cu lichide, alimente sau produse chimice.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

11.6 Retur DOA (Dead on arrival)
In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

11.7. Termene de returnare a banilor
Pentru retururi integrale de comenzi, clientul primeste banii aferenti produselor returnate in interval de 14 de zile calendaristice de la data la care rhino.ro este informat de catre client cu privire la decizia acestuia de a returna produsele.

De ce sa alegeti Rhino.ro

Why we have regular and trusted pet parents because we are providing them what their dogs want. Below are the specific reasons for which we are known for.

Livrare gratuita

Livrare gratuita

We know when you need it, so we send it directly to your pet free of charge. Now you can spend your Sunday watching Netflix, not in the pet food aisle.

Suport online

Suport online

We are providing direct support 24/7. You can call us for anything related to your pet. We strive to provide solutions as quickly as we can.

Politica retur

Politica de retur

We have a straight policy in returning your money. If your pet doesn’t like the food or there’s any problem with it. You can freely ask us to return the food.