Aplicatia se incarca

Incepe sa tastezi cautarea ta si alege din rezultate

Intrebari frecvente

Aici gasesti tot ce trebuie sa stii pentru a utiliza cat mai facil website-ul nostru.

 Deschide tichet
Verifica inca o data datele introduse ale cardului tau. Introducerea gresita a datelor cardului este cel mai frecvent motiv pentru care plata cu cardul nu functioneaza. Daca ai introdus corect datele cardului tau si nu reusesti sa platesti, te rugam sa ne trimiti un tichet online care sa cuprinda doar numarul de comanda si data la care sa incercat efectuarea platii fara a specifica detaliile cardului de plata. Te vom contacta in cel mai scurt timp pentru a verifica motivul respingerii platii.
Trimite un tichet online in care specifica numarul de comanda si ceea ce doresti sa modifici! Comanda activa poate fi anulata sau modificata doar in cazul in care aceasta nu a fost ridicata de curier.
Produsele comandate pe rhino.ro se pot achita cu un card valabil de credit/debit, ramburs la livrarea comenzii sau cu ordin de plata inainte de a livra comanda catre client. In cazul platii cu ordin de plata, comanda va fi livrata doar dupa confirmarea incasarii banilor in cont.
In acest caz, te rugam sa ne trimiti un tichet online care sa cuprinda numarul de comanda si detaliile legate de incasarea banilor. Va vom contacta in cel mai scurt timp pentru a solutiona aspectul sesizat.
Pentru produsele vandute de Rhino.ro, imediat ce predam curierului comanda ta, vei primi un email care va confirma data estimata de livrare si numarul de AWB. In functie de ora receptionarii comenzii dvs. aceasta va fi pregatita pentru livrare in cel mai scurt timp. Daca comanda se primeste in intervalul orar 00:00 - 12:00, aceasta va fi livrata in aceasi zi, cu conditia ca produsul/produsele sa fie disponibile in stoc. Comenzile primite dupa ora 12:00 vor fi procesate si expediate in urmatoarea zi lucratoare. Pentru intrebari suplimentare, te rugam sa ne trimiti un tichet online.
Daca ai un cont activ, acceseaza contul folosind adresa de email si parola. Acceseaza "Comenzile mele", aici vei putea verifica toate comenzile tale si detaliile fiecarei comenzi in parte. Pentru intrebari suplimentare, trimite un tichet online.
In cazul in care comanda dvs. nu a ajuns la destinatie, in decursul a 4 zile lucratoare din momentul confirmarii livrarii prin email avand numarul de AWB, te rugam sa ne trimiti un tichet online cu numarul de comanda. Dupa ce verificam statusul livrarii comenzii, te vom contacta telefonic.
In cazul in care esti proprietarul unui magazin care vinde produse de acvaristica, teraristica sau pond si esti interesat sa vinzi produsele distribuite de Kronstil Aquaristik in Romania, te rugam sa ne trimiti un tichet online cu datele de contact si noi te vom contacta pentru ati furniza toate detaliile necesare pentru o viitoare colaborare.
Daca doresti ca achizitiile directe sa fie efectuate prin platforma de achizitii publice SICAP/SEAP, Kronstil Aquaristik SRL va incarca produsele dorite in catalogul online SICAP/SEAP. Pentru intrebari suplimentare, trimite un tichet online.
Te rugam ca in cel mai scurt timp de la primirea coletului, dar nu mai mult de 24 de ore sa ne trimiti un tichet online in care sa specifici numarul de comanda si ceea ce a lipsit din colet. Pregatirea si ambalarea comenzilor este supravegheata video. Dupa verificarea inregistrarilor vei fi contactat in cel mai scurt timp pentru remedierea situatiei.
Daca ai primit un alt produs decat cel comandat, trimite un tichet online cu numarul comenzii si detaliile referitoare la produsul primit pentru a verifica comanda, dupa care veti fi contactat in cel mai scurt timp pentru remedierea situatiei.
Daca constatati un defect fizic al unui produs comandat la primirea coletului, te rugam nu folosi produsul si trimite un tichet online cu numarul de comanda, denumirea produsului si defectul constatat. Vei fi contactat in cel mai scurt timp pentru remedierea situatiei.
In cazul in care produsul comandat necesita un certificat de garantie care nu a fost livrat impreuna cu factura fiscala, te rugam sa ne trimiti un tichet online care sa cuprinda aspectul sesizat, numarul de comanda si produsul la care se face referire. In cel mai scurt timp te vom contacta pentru remedierea situatiei.
In cazul pierderii certificatului de garantie in baza numarului de comanda si al facturii fiscale primite, produsul dvs. beneficiaza de aceleasi conditii de garantie. Seriile produselor cumparate de pe Rhino.ro sunt inregistrate individual la expedierea comenzilor catre clienti. Pentru intrebari suplimentare te rugam sa ne trimiti un tichet online.
Daca produsul dvs. sa defectat in termenul de garantie, te rugam sa ne trimiti un tichet online care sa cuprinda, modelul/seria produsului, data cumpararii acestuia si defectul constatat. Vei fi contactat in cel mai scurt timp de un tehnician din departamentul service pentru remedierea situatiei. Termenul maxim de rezolvare al garantiei, este cel impus de ligislatia in vigoare si decurge de la data confirmarii primirii produsului in service.
In cazul in care ai uitat parola contului tau, te rugam sa accesezi butonul "autentificare" de pe pagina noastra, apoi vei accesa optiunea "Am uitat parola". Vei primi un mesaj cu instructiuni pe adresa specificata de e-mail. Pentru protectia datelor dumneavoastra, Rhino.ro nu trimite parola prin e-mail, dar in acest caz, vei primi un cod prin intermediul caruia vei putea reseta sau modifica parola. Pentru intrebari suplimentare, te rugam sa ne trimiti un tichet online.
Pentru a va modifica adresa de livrare sau e-mail, te rugam acceseaza contul tau folosind adresa de email si parola. Aici vei putea schimba adresa postala sau de e-mail. Accesand optiunea "schimba adresa de e-mail", vei primi un mesaj pe noua adresa indicata. Te rugam acceseaza link-ul primit in mesajul trimis catre noua adresa de e-mail, pentru a confirma modificarea. Pentru intrebari suplimentare, trimite un tichet online.
 Deschide tichet