Aplicatia se incarca

Incepe sa tastezi cautarea ta si alege din rezultate

Termeni si conditii
Site-ul www.rhino.ro denumit in continuare “rhino.ro”, este detinut si administrat de societatea KRONSTIL AQUARISTIK SRL, avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO28561135, inregistrata la Registrul Comertului cu nr.J08/945/2011, cu capital social in valoare de 50.000 lei si cu sediul in Strada Narciselor, nr.15,  500251 Brasov/Romania Tel.:0728994282; Fax: 0372870756@vodafonefax.ro;
E-mail: office@rhino.ro 
Navigarea pe site-ul rhino.ro urmata de comanda echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea termenilor de mai jos de catre orice Client.
Rhino.ro isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestui site, precum si termenii si conditiile de folosire, fara nici un fel de notificare prealabila. In caz de divergenta sau neintelegeri intre rhino.ro si client, se vor aplica termenii si conditiile valabile la momentul comenzii.

1. Definitii:
Utilizator
, orice persoana care viziteaza site-ul rhino.ro
Client, persoana fizica sau persoana juridica ce efectueaza o comanda.
Produse si Servicii, orice produs sau serviciu mentionat in comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre vanzator, clientului.
Comanda, un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre vanzator si client prin care clientul isi exprima intentia de a achizitiona anumite produse si servicii si sa faca plata acestora.
Vanzator, societatea KRONSTIL AQUARISTIK SRL, avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO 28561135, inregistrata la Registrul Comertului cu nr.J08/945/2011, capital social in valoare de 50.000RON avand sediul social in Strada Narciselor, nr.15, 500251 Brasov/Romania.
Contract, o comanda confirmata de catre vanzator, prin care vanzatorul este de acord sa vanda si sa livreze produsele si serviciile iar clientul este de acord sa achizitioneze, sa primeasca si sa faca plata acestor produse si servicii.
Curier, orice persoana de drept public sau privat care presteaza servicii de curierat rapid.

 2. Drepturile de proprietate Intelectuala 
Continutul site-ului rhino.ro: imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate, este integral proprietatea KRONSTIL AQUARISTIK SRL si a furnizorilor sai si este aparat de legea privind dreptul de autor si drepturile conexe si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul KRONSTIL AQUARISTIK SRL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare, rhino.ro si logo-ul rhino.ro sunt marci inregistrate ale  KRONSTIL AQUARISTIK SRL.
KRONSTIL AQUARISTIK SRL, poate oferi utilizatorului/clientului, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o forma descrisa, un anumit continut al site-ului. Acest acord se aplica strict pentru continutul/continuturile definite, pe o perioada stabilita de comun acord si doar pentru persoana/persoanele carora li s-a permis utilizarea acestor continuturi, fara a putea utiliza alte continuturi ale site-ului rhino.ro
Utilizarea pe rhino.ro a oricarui nume de marca inregistrata nu constituie reclama pentru compania respectiva. 
Rhino.ro nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi invinuita pentru pagubele aparute prin folosirea continutului site-ului.

3. Exonerarea de raspundere 
KRONSTIL AQUARISTIK SRL  nu garanteaza ca site-ul, serverele pe care este gazduit, sau e-mailurile trimise de la rhino.ro sunt fara virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator, ca nu contine erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, caderi de linie sau orice alti factori similari. Utilizatorul foloseste site-ul pe riscul propriu, rhino.ro fiind liber de orice raspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizarii informatiilor de pe site. KRONSTIL AQUARISTIK SRL  nu este raspunzatoare de erorile sau omisiunile care pot interveni in redactarea sau prezentarea
materialelor de pe site.
KRONSTIL AQUARISTIK SRL  nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site-ul rhino.ro acestea fiind puse la dispozitia KRONSTIL AQUARISTIK SRL de catre furnizori. Informatiile incluse pe rhino.ro au caracter informativ si sunt puse la dispozitie cu buna credinta, din surse pe care vanzatorul le considera de incredere.I n cazul in care vreunul dintre articolele publicate sau orice alta informatie intra sub incidenta legii privind dreptul de autor si drepturile conexe, utilizatorul este rugat sa aduca acest fapt la cunostinta vanzatorului la adresa office@rhino.ro, pentru a putea fi luate masurile legale necesare.
Parerile exprimate in cuprinsul materialelor care sunt publicate in sectiunea recenzii sunt asumate in intregime de autorii respectivelor materiale si nu implica responsabilitea solidara a rhino.ro.
Rhino.ro isi rezerva dreptul de a anula comenzile pentru produse si servicii care sunt afisate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezinta preturi evident eronate/derizorii pentru produse (preturi pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumparator cu un nivel mediu de pregatire).
Orice link-uri catre alte site-uri sunt oferite numai in scopul unei accesibilitati sporite a informatiilor, iar rhino.ro nu isi asuma nici o responsabilitate sau raspundere pentru continutul acestor site-uri, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin aceste site-uri.

4. Limita accesului la site
Utilizatorii site-ului rhino.ro pot face comentarii si orice alte comunicari, pot sa transmita sugestii, intrebari sau informatii, daca limbajul acestora este civilizat, iar continutul comunicarilor nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu tulbura in nici un fel viata privata a altor persoane, nu incalca drepturile de proprietate intelectuala, nu contine virusi, nu serveste unor campanii de promovare care nu au legatura cu rhino.ro, nu sunt e-mailuri in masa ori orice alta forma de spam. Persoanele care vor utiliza o adresa falsa de e-mail ori vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari in numele unei alte persoane fizice sau juridice ori in numele oricarei alte entitati vor fi raportate organelor abilitate. Rhino.ro nu isi asuma responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicari. In cazul trimiterii sau afisarii unor materiale/documente care implica texte, replici, recenzii etc, formulate de utilizatori, se considera ca respectivul utilizator garanteaza originalitatea lor si acorda rhino.ro si afiliatilor/asociatilor sai dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate, precum si dreptul de a distribui, de a prezenta aceste continuturi oriunde in lume, prin orice mijloace. Utilizatorul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il afiseaza sau il transmite pe site, prin orice modalitate, astfel incat, prin folosirea acestui continut, sa nu cauzeze prejudicii niciunei terte entitati fizice sau juridice.

5. Prelucrarea datelor cu caracter personal
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, KRONSTIL AQUARISTIK SRL are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi.
Categoriile de date personale prelucrate sunt: numele si prenumele, telefon/fax, adresa (domiciliu/resedinta), e-mail.
Prin crearea contului si implicit completarea datelor in formularul de creare cont, clientul declara ca accepta expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie colectate si prelucrate nelimitat teritorial si/sau temporar de catre vanzator, persoanele afiliate si partenerii contractuali ai acestora si sa poate fi transferate de catre vanzatori acestora sau altor entitatati din tara sau strainatate in scopul derularii de catre vanzator, persoanele afiliate si partenerii contractuali ai acestora de activitati cum ar fi, dar fara a se limita la activitati comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing (inclusiv campanii promotionale organizate de catre vanzator si/sau de alti parteneri contractuali), de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul consumatorului. 
Atunci cand un utilizator isi creeaza un cont pe rhino.ro, va primi comunicari comerciale din partea rhino.ro doar in masura in care si-a dat consimtamantul expres, selectand optiunea corespunzatoare. Datele colectate cu privire la newslettere si alerte sunt confidentiale, rhino.ro va putea selecta utilizatorii carora le va trimite newslettere si alerte. 
Conform Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, rhino.ro are obligatia de a prelucra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate datele personale furnizate de Utilizatori.
Scopul colectarii datelor cu caracter personal este: gestiune economico-financiara, reclama, marketing, publicitate, statistica, servicii de comunicatii electronice, informarea clientilor privind situatia contului lor de pe rhino.ro, informarea clientilor privind evolutia si starea comenzilor.
Completarea de catre Utilizatori a formularelor pe site echivaleaza cu acceptarea neconditionata ca aceste date sa fie incluse in baza de date a rhino.ro si cu utilizarea si prelucrarea de catre rhino.ro, afiliatii si colaboratorii acestora pentru desfasurarea activitatilor enumerate mai sus, inclusiv, dar nelimitandu-se la furnizori de servicii de servicii de marketing, curierat, servicii de plata / bancare.
Clientilor le sunt garantate drepturile prevazute de Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de se adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor sale.
Clientii au dreptul de a solicita stergerea totala sau partiala a datelor cu caracter personal. Clientul poate solicita oricare dintre drepturile enumerate mai sus in baza unei cereri scrise, semnate si datate, inaintata catre  KRONSTIL AQUARISTIK SRL prin email, fax sau servicii de curierat.  Refuzul furnizarii acestor date determina imposibilitatea onorarii comenzilor.
In cazul in care Clientul isi modifica prin utilizarea formularelor de pe site datele personale livrate deja catre rhino.ro si exista comenzi in derulare, comenzile isi pastreaza datele de la momentul plasarii comenzii iar livrarea produselor se va face luandu-se in considerare datele nou modificate.
Rhino.ro nu solicita utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (telefon/e-mail etc) informatii confidentiale, date despre conturi bancare, parole personale etc. In cazul in care utilizatorul le divulga unor terti, acesta poarta intreaga responsabilitate pentru actiunile sale.
Astfel, in cazuri de divulgare de astfel de date, utilizatorul nu poate tine raspunzator pe rhino.ro pentru niciun fel de prejudiciu. 

Not keeping data: Datele cardului de plata al clientului/ utilizatorului/ cumparatorului nu vor fi accesibile si nici nu vor fi stocate de catre www.rhino.ro, ci doar de catre institutia de autorizare a tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei entitate clientul/ utilizatorul/ cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

3D Secure: 3D Secure inseamna o noua abordare globala a autentificarii cumparatorilor si vanzarilor in tranzactii sigure pe Internet.
Aceasta masura de siguranta presupune redirectionarea utilizatorului in momentul efectuarii platii pe o pagina securizata unde inregistrarea fiecarui detinator de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzactie online.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV/CV2).
Informatiile Cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

6. Inregistrarea ca Utilizator
Pentru crearea unui cont pe site-ul rhino.ro utilizatorul este obligat sa foloseasca o adresa de e-mail valida.
Rhino.ro poate refuza cererea de inregistrare in situatiile in care constata ca a utilizat informatii neconforme cu realitatea sau foloseste serviciile intr-un mod neconform cu uzantele normale.

7. Pretul
Pretul final platit de client este format din pretul produsului + cheltuielile de expeditie si/sau incasare aferente.
Cheltuielile de expeditie si/sau incasare aferente sunt detaliate pe site inainte de plasarea comenzii de catre client. 
Toate preturile aferente produselor si serviciilor comercializate prin intermediul site-ului rhino.ro sunt exprimate in Lei si contin TVA conform prevederilor legale in vigoare la momentul comercializarii acestor produse si/sau servicii.

8. Comanda
Produsele si/sau serviciile achizitionate de client de pe site-ul rhino.ro sunt destinate exclusiv uzului personal al clientului. 
Prin finalizarea comenzii clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar va fi raspunzator pentru orice consecinta determinate de aceste erori (ca de exemplu, fara a se limita la comanda intarziata, transmisa gresit, etc).
Rhino.ro nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat, din care pot decurge intarzieri de livrare.
In acest context, toate taxele de transport in vederea reexpedierii comenzii vor cadea in sarcina clientului. Totodata, in acest caz, rhino.ro nu poate fi tinut raspunzator pentru orice eventual prejudiciu suferit de client ca urmare a intarzierii in livrarea comenzii.
Prin finalizarea comenzii, clientul declara in mod expres ca este de acord ca un reprezentant rhino.ro sa il contacteze prin orice mijloc disponibil (e-mail/ telefon) pentru confirmarea  comenzii.
E-mailul prin intermediul caruia clientul este informat asupra comenzii plasate pe rhino.ro este doar o confirmare de primire a comenzii din partea clientului, contractul pentru produsele si/sau serviciile comandate urmand a fi incheiat in mod valabil in conditiile mai jos mentionate.
In cazul comenzilor ce contin produse cu livrare din stocul propriu, confirmarea privind livrarea acestora se va realiza in 24-48 de ore de la inregistrarea acestora pe site. Pentru comenzile ce contin produse cu termen de livrare mai mare de 5 zile, confirmarea comenzii se va realiza in termen de maxim 5 zile de la plasarea acesteia pe site.
Rhino.ro poate refuza o comanda in urma unei notificari prealabile adresate clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca clientul sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:
- esuarea/invalidarea tranzactiei online;
- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului clientului/a tranzactiei;
- date incomplete sau incorecte ale clientului; 
- activitatea clientului poate produce daune site-ului rhino.ro/partenerilor;
- cel putin 2 (doua) livrari consecutiv esuate;
- alte motive obiective: de exemplu fara a se limita la situatia in care clientul nu garanteaza ca modul de plata este valid si ca nu este obtinut printr-o metoda frauduloasa sau exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plata.
Chiar daca a luat toate masurile pentru ca informatia prezentata pe acest site sa fie exacta si corecta, rhino.ro nu poate fi raspunzatoare de inexactitati care pot aparea in completarea de catre client a formularelor din site pentru finalizarea comenzii.
Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactitatii, completitudinii si utilitatii informatiilor furnizate in cadrul formularelor disponibile pe acest site.
In anumite situatii si pentru motive justificate, rhino.ro isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea bunurilor si/sau serviciilor din comanda.
In aceste situatii rhino.ro va anunta clientul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia vanzatorului la efectuarea comenzii si va returna suma achitata (in cazul in care contravaloarea produselor a fost achitata anterior de client).
Contractul se considera incheiat intre client si rhino.ro in momentul primirii de catre client de la rhino.ro prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a comenzii.
In cazul in care un bun si/sau serviciu comandat de catre client nu poate fi livrat de catre rhino.ro, ne obligam sa informam clientul asupra acestui fapt si, in cazul in care clientul a achitat anterior acestei informari contravaloarea bunului si/sau serviciului, sa returnam in contul clientului contravaloarea bunului si/sau serviciului, in termen de maxim 14 zile de la data la care rhino.ro a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care clientul si-a exprimat in mod expres intentia de incetare a contractului.

9. Facturare – plati
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in comanda. Vanzatorul va emite catre client o factura pentru produsele si serviciile livrate, obligatia clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Facturile emise de vanzator pentru produsele aferente unor comenzi ce vor fi livrate prin curier se vor transmite clientului prin email la momentul confirmarii comenzii de catre vanzator. Facturile aferente unor produse care nu au fost preluate de catre client vor fi anulata de catre vanzator la momentul la care aceste produse vor fi restituite de curier.
Plata se poate face online (card bancar) sau ramburs.

10. Garantia
Pentru produsele achizitionate din magazinul online rhino.ro se asigura garantie in conformitate cu certificatul de garantie aferent fiecarui produs. Persoana juridica ce asigura garantia este cea mentionata pe certificatul de garantie al produsului.
Pentru a beneficia de garantie, clientul are urmatoarele obligatii:
- produsul sa fi fost cumparat de la rhino.ro si folosit numai in scopul pentru care a fost conceput;
- sa respecte instructiunile de folosire si intretinere si sa utilizeze produsul conform instructiunilor impuse de producator;
- sa pastreze certificatul de garantie si documentul fiscal( factura sau bon fiscal) cu care a cumparat produsul. Locul prezentarii pentru a putea beneficia de garantie este cel specificat pe certificatul de garantie;

Cauze de pierdere a garantiei:
- avarii sau deteriorari mecanice; expunere excesiva la radiatii solare; lipsa sau modificarea seriei aparatului; modificari ale produsului;
- defectarea produsa ca urmare a nerespectarii instructiunilor de utilizare, intretinere, transport, manipulare si instalare prevazute in manualul de utilizare;
- deteriorarea mecanica provocata prin lovirea aparatului sau deterioarea marcajului cu modelul si seria aparatului;
- inundarea, incendierea, expunerea la soare, descarcari electrice, modificari sau instalari necorespunzatoare, interventii neautorizate;
distrugerea circuitelor interne din cauza socurilor;  
Conditiile de acordare a garantiilor legale de conformitate si a garantiilor comerciale sunt cele prevazute in legislatia in vigoare cat si cele furnizate de producatori Vanzatorului.

11. Livrarea
Data estimata de livrare poate varia in functie de produs, si este afisata in pagina produsului, in pagina de comanda precum si in e-mailul sau telefonul de confirmare a comenzii.
Pentru toate categoriile de produse, termenul maxim de livrare este de 30 de zile de la data confirmarii comenzii.
Pentru produsele aflate in stoc, livrarea se va face prin curier. Intre inregistrarea comenzii si preluarea acesteia de catre curier exista un interval de 12-24 ore. Orice intarziere suplimentara va fi comunicata clientului si se va agrea cu acesta un nou termen de livrare care nu va putea depasi termenul maxim prevazut mai sus. 
Atentie! Din cauza timpului foarte scurt de procesare a Comenzilor, este imposibila operarea de modificari asupra comenzilor deja ridicate de curier. In cazul in care produsele sunt indisponibile (inclusiv in cazul in care pretul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificari ulterioare confirmarii Comenzii), KRONSTIL AQUARISTIK SRL va informa clientul despre indisponibilitate iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate in termen maxim de 14 zile. Clientul poate confirma modificarile intervenite cu privire la pretul sau caracteristicile produselor, modificand astfel comanda initiala, iar KRONSTIL AQUARISTIK SRL va livra produsele conform comenzii astfel modificate.
Pentru produsele care nu se afla in stoc, clientul este de acord ca KRONSTIL AQUARISTIK SRL sa livreze un produs cu calitati si pret echivalente cu cele solicitate. Daca clientul isi exercita dreptul de denuntare unilaterala a contractului in termen de 30 de zile de la primirea produselor, cheltuielile de returnare a produselor sunt in sarcina clientului.
Atentie! In perioada Black Friday, avand in vedere volumul mare de comenzi inregistrate, din motive obiective termenul de livrare al comenzilor poate suferi modificari fata de termenul estimat initial, insa acesta desigur nu va depasi termenul legal de livrare, de pana la 30 zile de la data confirmarii comenzii. 

11.1 Conditii de livrare
La solicitarea rhino.ro, a Postei Romane sau a curierului, clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de comanda atribuit de catre vanzator.
In cazul in care clientul se afla in imposibilitatea receptionarii comenzii in mod personal, comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre curier, a numarului comenzii.
Nicio cerere de livrare a unei comenzi nu va putea fi onorata daca clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.
In cazul livrarii la locul de munca al clientului, caz in care curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona comanda. Clientul va fi contactat telefonic de catre curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectata in momentul validarii comenzii pe site.
Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar selectat, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectarii, doar cu acordul curierului.
Livrarea se considera a fi indeplinita de catre rhino.ro, la momentul predarii produselor comandate catre client la adresa selectata de acesta in momentul plasarii comenzii.

11.2 Receptia produselor
Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre curier sau Posta Romana la livrarea produselor comandate.
Factura fiscala ce contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret) se afla in interiorul coletului.
In prezenta curierului, se verifica integritatea ambalajului coletului.
Nu receptionati coletele cu aspect deteriorat sau desigilate pana nu verificati continutul.  
Daca coletul prezinta urme de deteriorare, lovituri, clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare.
Prin semnarea fara obiectiuni a bonului de livrare(AWB) de catre client la momentul receptiei coletului, clientul recunoaste in mod expres primirea in bune conditii si in totalitate a produselor comandate iar orice reclamatie ulterioara cu privire la viciile aparente ale produselor nu va fi luata in considerare.

11.3 Politica de retur. Dreptul de retragere
Poti returna produsele in termen de 30 de zile calendaristice din momentul in care ti-au fost livrate de curier.
In cazul comenzilor cu livrare nationala, costurile de retur cad in sarcina clientului. Produsele se pot returna prin orice firma de curierat care asigura livrarea coletului de retur la depozitul Comerciantului.
Adresa la care se trimit coletele de retur este: KRONSTIL AQUARISTIK SRL, str. Narciselor, nr.15, 500251 Brasov
Clientul se obliga sa notifice rhino.ro intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin e-mail la office@rhino.ro sau prin telefon la numarul 0728994282, in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea produselor. In caz contrar, rhino.ro poate refuza coletul.

11.4 Modalitati si termene de returnare a produselor
Informatiile necesare care trebuie furnizate catre rhino.ro pentru trimiterea curierului sunt urmatoarele:
Numarul Comenzii;
Data expedierii coletului;
Suma de returnat;
Modalitatea de plata dorita(datele contului bancar);

11.5 Conditii de returnare a produselor
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise clientului, impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.).
Clientul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora (lipsa sau deteriorarea ambalajului, starea produsului, etc.)
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte(cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu rhino.ro)

In conformitate cu legea in vigoare, rhino.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor:
-  susceptibile a se deteriora din cauza transportului sau a expirarii termenului de valabilitate(hrana congelata, plante naturale, bacterii);
-  care au fost desigilate si folosite de consumator (hrana uscata, solutii de tratare apei, medicamente si tratamente pentru pesti);
In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorat si nedesigilat.
In cazul urmatoarelor produse: Filtre externe si interne; Filtre UV; Sisteme de fertilizare CO2; Echipamente electrice si electronice, este recomandat sa returnezi aceste produse sigilate.
Daca acestea au fost desigilate le poti returna doar daca nu au fost instalate/montate sau folosite.
Nu se vor accepta retur produsele care au sigiliul produsului aplicat de catre producator deteriorat sau lipsa.
Te rugam sa anunti intentia de retur in scris la adresa office@rhino.ro in cel tarziu a 30-a zi calendaristica de la data livrarii, dupa acesta data cererile nu vor fi luate in considerare.
Nu se accepta returnarea produselor daca este indeplinita cel putin una din conditiile de mai jos:
- au fost efectuate interventii neautorizate asupra produsului;
- au ambalajul deteriorat sau incomplet;
- au urme de uzura sau folosire;
- prezinta zgarieturi, ciobituri, lovituri sau socuri mecanice/electrice;
- nu au toate accesorile primite in pachet;
- s-a facut orice tip de inscris pe cutia produsului;
- produs cu comanda speciala, care nu face parte din stocul uzual al furnizorului dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme si plata unui avans;
- nu se accepta retur produse care au suferit expunerea la umezeala, la conditii extreme din punct de vedere termic sau la alti factori de mediu, la coroziune, oxidare, daca a intrat in contact cu lichide, alimente sau produse chimice.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

11.6 Retur DOA (Dead on arrival)
In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

11.7. Termene de returnare a banilor
Pentru retururi integrale de comenzi, clientul primeste banii aferenti produselor returnate in interval de 14 de zile calendaristice de la data la care rhino.ro este informat de catre client cu privire la decizia acestuia de a returna produsele.

Atentie!
Din cauza timpului foarte scurt de procesare a comenzilor, este imposibila operarea de modificari asupra comenzilor deja ridicate de catre curier. In cazul in care produsele sunt indisponibile (inclusiv in cazul in care pretul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificari ulterioare confirmarii comenzii), KRONSTIL AQUARISTIK SRL va informa clientul despre indisponibilitate iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate in termen maxim de 14 zile. Clientul poate confirma modificarile intervenite cu privire la pretul sau caracteristicile produselor, modificand astfel comanda initiala, iar KRONSTIL AQUARISTIK SRL va livra produsele conform comenzii astfel modificate.
Pentru produsele care nu se afla in stoc, clientul este de acord ca KRONSTIL AQUARISTIK SRL sa livreze un produs cu calitati si pret echivalente cu cele solicitate. Daca clientul isi exercita dreptul de denuntare unilaterala a contractului in termen de 30 de zile de la primirea produselor, cheltuielile de returnare a produselor sunt in sarcina clientului.

Atentie!
In perioada Black Friday, avand in vedere volumul mare de comenzi inregistrate, din motive obiective termenul de livrare al comenzilor poate suferi modificari fata de termenul estimat initial, insa acesta desigur nu va depasi termenul legal de livrare, de pana la 30 zile de la data confirmarii comenzii. 

12. Forta majora
Niciuna din partile contractante nu raspunde de neexecutarea la termen, total sau partial, a oricarei obligatii care ii revine in baza prezentului contract, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de forta majora. In sensul prezentului articol, forta majora reprezinta un eveniment independent de vointa partilor, imprevizibil si insurmontabil, care nu se datoreaza intentiei sau culpei acestora, intervenit dupa intrarea in vigoare a contractului si care impiedica partile contractante sa-si execute, total sau partial, obligatiile asumate.
Sunt considerate asemenea evenimente conflictele armate, miscarile sociale, incediile, inundatiile sau orice alte calamitati naturale sau restrictii aparute ca urmare ca urmare a unei carantine sau a unui embargo, enumerarea neavand un caracter limitativ, ci enuntiativ.
Conflictele de munca nu reprezinta forta majora. Nu este considerat caz de forta majora un eveniment asemanator celor de mai sus care, fara a crea o imposibilitate de executare, face extreme de costisitoare executarea obligatiilor oricareia dintre parti.
Partea care invoca evenimentul de forta majora este obligata sa notifice cealalta parte in termen de 5 zile calendaristice de la data producerii evenimentului si sa furnizeze inauntrul acestui termen dovezi necesare in acest sens. De asemenea, partea care a invocat forta majora este obligata sa informeze cealalta parte cu privire la incetarea cazului de forta majora. In situatia in care nu se face notificarea, partea care invoca aparitia evenimentului de forta majora va raspunde pentru toate prejudiciile ivite ca urmare a omisiunii notificarii cu privire la producerea/incetarea cazului de forta majora. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment de forta majora nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract, fara ca vreuna din parti sa poata pretinde celeilalte daune-interese.

13. Solutionarea conflictelor. Legea aplicabila
Contractul va fi guvernat si interpretat in conformitate cu legea romana. Partile vor depune toate eforturile pentru a solutiona pe cale amiabila, orice disputa decurgand din prezentul contract aparuta intre client si vanzator. In cazul in care acest lucru nu este posibil, litigiul va fi inaintat spre solutionare instantelor competente.

14. Frauda
Crearea de conturi multiple folosind astfel de adrese generate automat si care expira dupa o perioada predefinita, pentru a putea beneficia de promotii sau oferte, sau orice comportament fraudulos in masura sa afecteze bunul mers al campaniilor, este interzisa si va fi considerata o tentativa de frauda. Proprietarul site-ului rhino.ro isi rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente promotiilor sau ofertelor in curs, de a anula contul fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri.
Orice tentativa de frauda sau orice frauda (cum ar fi dar fara a se limita la: accesarea datelor clientilor rhino.ro, alterarea continutului site-ului, incercarea de afectare a performantelor serverelor rhino.ro, deturnarea continutului livrarilor catre terti etc) vor fi pedepsite conform prevederilor legale in vigoare.

15. Dispozitii finale
Nulitatea oricarei clauze a termenilor si conditiilor, partiala sau integrala, nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze sau parti de clauze.
In cazul in care anumite clauze ale termenilor si conditiilor devin inoperante in intreg sau partial, sau in cazul in care un punct nu a fost inclus in termeni si conditii, acestea nu vor afecta valabilitatea celorlalte clauze. Clauza inoperanta sau nementionata va fi inlocuita cu o clauza corespunzatoare care, in masura acceptabila legal, se apropie cel mai mult de ceea ce partile contractante au intentionat sau, urmarind conceptia si exprimarea termenilor si conditiilor, se obtine ceea ce se intentioneaza dupa avizarea despre clauza lipsa sau inoperanta.
Prevederile termenilor si conditiilor se completeaza cu dispozitiile codului civil precum si cu dispozitiile legislatiei in vigoare aplicabile raporturilor juridice dintre rhino.ro si client.